טיסות לדובאי לישראלים – מה ישראלים צריכים לדעת על טיסות לדובאי לישראלים

דובאי

התרגשתם מההסכם שנחתם עם איחוד האמירויות הערבי, אך מצד שני אתם מעט חוששים להגיע באופן פיזי ולבקר במדינה מוסלמית? כדאי שתדעו כי מדובר על חופשה בטוחה לחלוטין, והוכחה לכך היא אינספור המפורסמים ואנשי ציבור ישראלים שהגיעו לבקר באחת הערים העשירות בעולם, הלוא היא דובאי הפותחת שעריה גם לישראלים שרוצים לגלות את העושר המרשים שיש לעיר להציע לתיירים מכל רחבי העולם.

לפני שמבררים או מזמינים טיסות לדובאי לישראלים, כדאי לדעת כמה דברים חשובים בנוגע לטיסות הללו.

כמה זמן טיסה והאם ישראלים צריכים להוציא ויזה כדי לבקר בדובאי?

הקרבה הגיאוגרפית לאיחוד האמירויות הערביות מאפשרת לכל ישראלי להגיע לדובאי תוך שלוש שעות בממוצע, זאת בהתאם לחברת התעופה דרכה בוחרים לסגור את הטיסה. עד לא מזמן כל ישראלי שתכנן להגיע לדובאי היה צריך להוציא אשרת כניסה, אחרת כניסתו לעיר לא הייתה מתאפשרת או הייתה כרוכה בקנסות ועלויות גבוהות במיוחד.

באוקטובר 2021 הגיעה הבשורה שכל ישראלי חיכה לה – והיא ביטול השגת ויזה לישראלים שרוצים להגיע לבקר בעיר, זאת רק עבור תיירים ישראלים שמטרת הביקור שלהם הינה טיול/חופשה. ישראלים שמתכוונים להגיע לדובאי למטרות עבודה או לימודים יצטרכו עדיין להשיג ויזה, זאת בהתאם להוראות וההנחיות הרלוונטיות לחוקי המדינה. 

כמה עולות טיסות לדובאי לישראלים?

עלויות הטיסה לדובאי משתנות בהתאם לחברות התעופה השונות, כאשר ניתן למצוא טיסות ישירות או טיסות קונקשיין שעשויות להוזיל מעט את העלויות הסופיות של הטיסה. נוסף לחברות תעופה זרות, גם חברות תעופה ישראליות מציעות טיסות לדובאי במחירים משתנים על פי המחלקה בה טסים, חבילת הטיסה הנבחרת, כמות הכבודה שאתם לוקחים איתכם וכו'.

​ 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *