תמונות בסגנון נורדי – מה הייחוד שלהן?

תמונות בסגנון נורדי

מהו סגנון נורדי ומה מייחד אותו? מהן תמונות בסגנון נורדי וכיצד הן משדרגות את מראה המרחבים הפנימיים? התחילו לקרוא

סגנון נורדי – על מה מדובר?

אחד מהסגנונות המוכרים והמיוחדים הוא הסגנון הנורדי אשר החל את דרכו בשנות החמישים ועשה את דרכו במהירות למדינות נורדיות, כמו למשל איסלנד, נורבגיה, שבדיה, פינלנד ודנמרק. כאן מדובר על סגנון שעיקרו צבעים רכים, מינימליזם, שימוש בחומרים טבעיים וכמה שיותר פשוטת. האמונה העומדת בבסיס סגנון זה היא האמונה בפשטות, רוגע והנאה מהקיים בהווה. הפילוסופיה הנורדית מובילה לסגנון העיצוב הנורדי שעיקרו שקט, סדר וניקיון ויזואלי יוביל לשקט וניקיון בנשמה.

מאפייני העיצוב הנורדי

  • צבעים לבנים – שימוש בצבעים לבנים וזאת על מנת להכניס כמה שיותר אור לבית, דבר שבא לידי ביטוי בקירות המסוידים בצבע לבן, ריהוט בצבעי שמנת או לבן, ארונות מטבח לבנים, מדפים לבנים ושאר אקססוריז לסטיילינג בעיצוב רך .
  • טבע – הסגנון הנורדי דוגל בחיבור לטבע. דבר זה בא לידי ביטוי באותן תמונות בסגנון נורדי שעיקרם צמחייה וכל הקשור ירוק, פריחה, ועץ. כמו כן, כל הריהוט עשוי מחומרי גלם מהטבע, כמו למשל עץ ושילוב של עציצים בבית.
  • רצפה – פרקט עץ בהיר או אריחים בגווני לבן.
  • צבעי פסטל – כאן מדובר על צבעי גלידה אותם ניתן לשלב בכריות על הספה, מצעים, מנורה, תמונות ועוד.
  • גיאומטריה נורדית – הייחוד של תמונות בסגנון נורדי הוא שפעמים רבות הן כוללות צורות גיאומטריות.

תמונות בסגנון נורדי – הייחוד

תמונות נורדיות ובכלל פריטי סטיילינג נורדיים כוללים את כל הקשור אל מה שנכתב בנוגע לעיצוב הנורדי. כלומר, תמונות אלו יכללו לרוב של נופים מהטבע, דמויות מינימליסטיות, צורות מינימליסטיות, תמונות בהן מופיעות צורות גיאומטריות ותמונות בהן אובייקט אחד או מספר אובייקטים בודדים, כאשר המטרה העיקרית היא אווירה, ניקיון ושלווה אשר מובילים לאווירה הרמונית. בכל התמונות הצבעים יהיו רכים.

> טיפים לרכישת מראות מעוצבות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *