איך לדעת איזה אוכל מתאים לחתול שלנו

אוכל לחתולים

מזון לחתולים, הוא אחת ההוצאות החשובות ביותר של בעלים לחתולים, לצד טיפול וטרינרי. חשוב גם לציין שתזונה נכונה, יכולה למנוע או לעכב הוצאות וטרינריות עבור כמה מצבים רפואיים חמורים. אז איך תדעו איזה מזון מתאים לחתול שלכם?

איך תדעו איזה אוכל מתאים לחתול שלכם

המטרה העיקרית של מאמר זה, היא לעזור לכם ללמוד כיצד לקרוא תוויות מזון איכותי לחתולים כדי להקל על תהליך ההחלטה שלכם בבחירת המזון הטוב ביותר עבור החתול שלכם, אך ראשית, עלינו לכסות כמה מהיסודות.

הצרכים התזונתיים הבסיסיים של חתולים:

  • חלבון ממקור בשר, דגים או עופות
  • טאורין, חומצת אמינו חיונית
  • ויטמינים מסוימים אחרים, מינרלים, אנזימים וחומצות שומן
  • מים (איך לא?!)

חתולים אינם זקוקים לפחמימות, אם כי תירס, חיטה ואורז, משמשים כחומרי מילוי עבור מזון משומר ויבש לחתולים. מרכיבים אחרים, כגון קלסרים, חומרי טעם וריח, מוסיפים על ידי יצרני מזון לחתולים כדי לספק את הרצונות האסתטיים של הצרכן. 

חומרים משמרים לחתולים – האם כדאי?

למרות שיש צורך בחומרים משמרים, כדי לשמור על טריות המזון לחתולים שלכם, ואסור לתת למזון עם שימורים להישאר בחוץ במשך זמן רב, בכל מקרה.

איזה מזון מתאים לחתול?

תזונאים רבים מסכימים, שחתולים צריכים לקבל מגוון של מזון, יבש ומשומר שתוכלו למצוא בחנות חי בר חנות לחיות, מכמה סיבות:

בעוד שאוכל יבש וניתן להשאיר מחוץ לבית, מזון משומר מכיל מים, וחתולים רבים אינם שותים מים באופן קבוע. תמיד בדקו את המרכיבים שנמצאים במזון של החתול שלכם כדי לשמור על בריאותו.

ודאו שהחתול שלכם מקבל את הכמות הנכונה של חומרים מזינים. ייתכן שהמזון ה"כמעט מושלם" שבחרתם, יהיה בו מעט מדי (או יותר מדי) מינרלים וויטמינים מסוימים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *