נשים וארנקים

נשים וארנקים

ארנק של אישה הוא ארנק שונה בתכלית מזה של גבר. אישה אוהבת לקחת אתה אקססוריז שונים ומתייחס לארנק כאל אביזר אופנתי לכל דבר בעניין. יש ארנקים לנשים המגיעים כמו תיקים קטנים וכוללים גם רצועה לכתף. ארנקים אחרים עשויים להגיע במגוון סגנונות, גדלים וצבעים. אז איך אישה בוחרת ארנקים? הינה כמה פרמטרים שיש להתחשב בהם!

עוד כרטיס אשראי אחד לא יזיק:

נשים אוהבות מאוד כרטיסי אשראי וסביר להניח שלאישה הממוצעת יש יותר מכרטיס אשראי אחד. הן מעדיפות שיטת תשלום זו על פני מזומן ברוב המקרים ועל פני כל שיטת תשלום אחרת למעשה. בהחלט מדובר בשיטת תשלום נוחה מאוד להשתמש בכרטיס פלסטיק אחד קטן מאשר להיסחב עם שטרות רבים, עודף, פנקסי שיקים וכו'. היכן מתחילה הבעיה? שיש כמה כרטיסי אשראי, ת.ז, רישיון נהיגה, חבר מועדון פה, חבר מועדון שם ובמילים אחרות לכל אישה יש בממוצע 10-12 כרטיסים בארנק בסך הכול. לכן כאשר הן בוחרות ארנק חשוב שיהיה מקום רב לכרטיסים. לכן תראו לרוב נשים עם ארנק גדול יחסית ואפילו כזה הנראה כמו תיק קטן. 

לואי ויטון או לירוי ביטון?

נשים יעדיפו בדרך כלל אבזור יותר יוקרתי, ממותג ומדליק כמו ארנק GUESS נשים. נשים לא אוהבות זיופים לא בבגדים, לא בארנק, לא בנעליים ולא בשום דבר אחר. ארנק ממותג יהיה האופציה הראשונה לכל אישה. יש הרבה זיופים המסתתרים שם בשוק אולם עין חדה תדע להבחין בהם וגם כדאי לדעת ממי קונים 🙂

כדאי גם לבדוק באתר KOKER ארנקים לגברים.

דברים נוספים העשויים להשתנות בין אישה אחת לאחרת:

דברים כמו סגירת ריץ' ראץ' או תיק תק מגנטי, צבע וגודל הארנק, עיצוב, כמות כיסית, האם יש רצועה לכתף או לא ופרמטרים נוספים עשויים להשתנות בין אישה אחת לאחרת ובהתאם להעדפותיה האישיות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *