תהליך הוצאת ויזה ליוון ב- 10 דקות בלבד!

רוצים לנסוע לחו"ל, חושבים על נופש עם כל המשפחה ביוון? זה הזמן לחשוב על הנפקת ויזה ליוון, אותה תוכלו להפיק בלא יותר מ- 10 דקות. אם בעבר היינו צריכים לחכות בתור זמן רב, היום, ניתן לעשות את ההליך דרך האינטרנט.

תהליך הוצאת ויזה ליוון ב- 10 דקות בלבד! 

תהליך הגשת הבקשה לויזה יוונית, דורש הרבה תשומת לב, אנרגיה וזמן. כדי לוודא שתקבלו ויזה, עליכם לפעול על פי כל ההנחיות הניתנות עבור הוצאת ויזה ליוון על ידי השגרירות בצורה נכונה.

ודאו שאתם מסיימים כל שלב בתהליך הבקשה בזמן, וחשוב מאוד, וודאו שאתם אוספים את כל המסמכים התומכים הנדרשים לוויזה ליוון.

המסמכים הנדרשים עבור ויזה לאירופה ETIAS / ויזה ליוון הם החלק החשוב ביותר בתהליך זה. בהתבסס עליהם, והריאיון, שגרירות יוון תקבל החלטה אם לאפשר לכם להיכנס למדינה או לא.

טופס בקשה וויזת שנגן 

טופס בקשה לוויזת שנגן, למבקשים שהות קצרת מועד ביוון למטרות שאינן תעסוקה. לאחר שתמלאו טופס זה, הדפיסו אותו וחתמו עליו בסופו.

טופס בקשה לויזה לאומית, למבקשים ויזה יוונית לשהייה ארוכה; לאחר שתמלאו את הטופס, הדפיסו אותו פעמיים, וחתמו על שני העותקים בסופו.

הקפידו לענות נכון על כל שאלה. המידע שתמסרו בטופס, חייב להתאים למידע שמכילים המסמכים האחרים.

ביטוח בריאות 

אם אתם נוסעים ליוון לשהייה קצרת טווח, עליכם לרכוש ביטוח מסוג זה. ביטוח זה חייב לכסות את כל שטח שנגן עם כיסוי מינימלי של ביטוח הבריאות, לכל סיבוך בריאותי בזמן השהות ביוון.

ביטוח רפואי; אם אתם נוסעים ליוון לשהייה ארוכה, אז זה הביטוח שאתם צריכים. ביטוח רפואי חשובי יותר בימים אלה כאשר נגיף הקורונה חוגג בכל מקום בעולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *