האאוטפיט המושלם למסיבה

אאוטפיט למסיבה

מסיבות ריקודים אשר החלו את דרכן כנראה מאז גילוי האש, הן חלק בלתי נפרד מחיינו תוך שמסיבות הן דרך נפלאה להשתחרר, להכיר אנשים חדשים, לשמוע מוזיקה טובה וחשוב מכל – לדפוק הופעה!

בחירת אאוטפיט מושלם לכל סוג של מסיבה, החל ממסיבות במועדון ריקודים, חתונות ועד למסיבות בבית פרטי ולמסיבות טבע, חייבת להיות בחירה מושלמת וגם כזאת שתהיה נוחה ותשדר בטחון עצמי. אז כיצד תבחרי את הביגוד המושלם למסיבה? הנה כמה הצעות טובות ללבוש, לפי סוגי מסיבות:

מסיבות טבע – נוחות וטבעיות

מסיבת טבע כשמה כן היא, מסיבה המתרחשת באזור טבעי כמו יער, בין הכרמים, בין השדות או אפילו על חוף הים. מסיבות כאלה שמות את הדגש על טבעיות ונוחות ולכן להגיע עם נעלי עקב ושמלה למסיבה כזאת זה ממש, אבל ממש לא מקובל.

מה כן לובשים? מסיבות טבע הן כאלה שמצריכות לבוש נעים ונוח שכן המסיבה מתקיימת בדרך כלל באזור פתוח, אליו צריך להגיע ברגל או בנסיעה ארוכה שיכולה להמשך גם כמה שעות.  בשל כך נעליים סגורות כמו חצי מגף במראה טבעי חום, כמו גם סנדלים שטוחות, גינס, טייץ, שרוול קליל ומעוצב, טי שירט, וסט או אפילו שמלה רחבה: כולם יאפשרו לך את הטוטאל לוק ה"זרוק" והלא עשוי של מסיבת טבע. כיום ישנם וסטים מדליקים לנשים שניתן לרכוש ובכך להוסיף צבע וסטייל ייחודי לטוטאל לוק.

מסיבה במועדון – כוכבת אמתית

כאשר את יוצאת למועדון, את רוצה להתבלט להרגיש יפה ונשית ולכן הבחירה האוטומטית היא בחצאית מיני נוצצת ונעלי עקב מסוג סטילטו. עם זאת חשוב לדעת שדווקא מועדונים דורשים את המראה הקליל והקלאסי יותר, שכן נצנצים ופייטים משדרים תחושה מוגזמת.

מה כן לובשים? לפני הכל חשוב שתלבשי מה שנוח לך ותוך שאת בוחרת בביגוד שמתאים לגופך. כדי להרשים, בחרי בחולצה מעניינת ושחורה או גופיית ספגטי בגוונים שונים והתאימי לחולצה מכנסי ג'ינס שמחמיאים לך. הוסיפי לטוטאל לוק מגפיים שחורים עם עקב גבוה או מגפיים חומים מסיבים ותכלי ליהנות ממראה כוכבת הרוק הלא מתאמץ והכה עכשווי. אפשרות נוספת היא להיעזר במיטב הטרנדים של העונה הנוכחית, אך שימי לב שלא להגזים, אמנם המנומר חזר לאופנה, אבל לא כדאי להעמיס על האאוטפיט הרבה חברבורות.

חתונה – נסי לא לגנוב את ההצגה

חתונה היא אירוע שנחשב אירוע "אוסקר" של ממש עבור רבים מהישראלים ולכן לא מעט אורחים נוטים להתלבש לאירוע בצורה מוגזמת, תוך הוספת תסרוקות עשויות מידי ואיפור כבד: מה שמקנה מראה עשוי מידי ולעיתים גם נוצץ יתר על המידה או מאולץ. לכן חשוב בחתונות להיות מיוחדת ובולטת, אבל לא לגנוב את הפוקוס מהכלה ובני משפחתה.

מה כן לובשים? כאשר את יוצאת לאירוע כמו חתונה, תכלי לשדר קלאסיות, אלגנטיות ולבחור בפריטים מיוחדים ואופנתיים.. כדי לעשות זאת בחרי שמלת מידי (שמלה שמגיעה עד הקרסוליים) בצבעים עזים כמו אדום, סגול, בורדו, צהוב ואפילו בגווני כחול בהיר. חשוב לבחור גזרה שמקנה לך מראה ארוך ועדין ולהתאים לשמלה תסרוקת אסופה פשוטה, עגילים עדינים ונעליים עם עקב קטן. בכך תראי עדינה, קלילה וכזאת שלא מכבידה באיפור ולבוש באירועים גדולים.

 

לסיכום, אם את אוהבת ללכת למסיבות וגם ליהנות מהן – חשוב שתמיד תלבשי מה שנוח לך תוך הוספת טוויסט כמו איפור עיניים דרמטי, וסטים מדליקים לנשים, תסרוקת ייחודית ועדינה וכל מה שצריך כדי שתראי נעימה ונשית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *