דרכון אמריקאי- איך מוציאים

taxi-cab-381233_640

דרכון אמריקאי הוא דבר אשר יכול לפתוח לא מעט דלתות. לכן, כל אדם אשר זכאי לקבל דרכון מעין זה מכוח ההורים שלו שהיו אזרחי ארה"ב, על אף שלא מתגורר כיום בארה"ב, יכול בהחלט להנפיק דרכון אמריקאי בישראל. כמו כן, כל אדם אשר זקוק להנפקת דרכון אמריקאי עבור תינוק שנולד או כל אדם אשר זקוק לחידוש הדרכון האמריקאי שלו מכיוון שעבר פרק זמן של יותר מ15 שנה מאז שהשתמש בו, יכול לעשות זאת בשגרירות ארה"ב בישראל. כלומר, אין צורך לצאת מהארץ בכדי להוציא או לחדש דרכון אמריקאי.

כיצד מוציאים דרכון אמריקאי

כאמור, אם אתם זכאים לדרכון אמריקאי מתוקף הזכות שלכם או הזכות של ההורים שלכם, הרי שחשוב מאוד שתוציאו את הדרכון עבורכם ולא תוותרו על זכות זו. גם אם נולד לכם תינוק אשר זכאי לקבלת דרכון אמריקאי, הרי שחשוב מאוד שתוציאו עבורו דרכון אמריקאי. על מנת להוציא דרכון אמריקאי יש להציג תעודת אזרחות אמריקאית, תעודת לידה אמריקאית או תעודת התאזרחות. לאחר שתציגו את התעודה המעידה על כך שמגיע לכם להוציא דרכון אמריקאי, הרי שתדרשו להביא תמונות רלוונטיות, לשלם אגרה, למלא טופס רלוונטי, להגיש את הטופס, לחכות עד שהבקשה תאושר ולטפל בבעיות בלתי צפויות בדרך. אין ספק שמדובר בתהליך תובעני, ארוך ולעיתים אף מתיש. כיום, יש לכל אדם המעוניין להוציא דרכון אמריקאי אפשרות לחסוך מעצמו את התהליך הבירוקרטי המתיש, הארוך והמייגע ולהיעזר בחברה העוסקת בתחום סיוע בהוצאת דרכון אמריקאי.

מדוע כדאי להיעזר בחברה המסייעת בהוצאת דרכון

לא מעט אנשים מוותרים על הזכות שלהם לדרכון אמריקאי, מכיוון שהדבר כרוך בתהליך ארוך, בירוקרטי ומייגע, הכולל בו עיסוק עם לא מעט טפסים ותעודות. אולם כיום, במקום לוותר על זכות זו, כל שעליכם לעשות זה פשוט לפנות לחברה אשר עוסקת בתחום סיוע בהוצאת דרכונים אמריקאים. חברה מעין זו מכירה את התהליך בצורה היסודית והטובה ביותר ותסייע לכם להתמודד עם כל מה שהוא דורש בכל שלביו על כל המסמכים אשר יש בהם צורך, כל התעודות ועוד.

למידע נוסף היכנסו ל Americandocs.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *